torsdag 20. november 2008

Awards

Raser videre her i 2 null-oppgavene: ser slutten nærme seg, men jeg er definitivt ikke ferdig med 2 null :-)

Har sjekka Awards og kjenner igjen flere av tingene vi har holdt på med de siste ukene. Her er facebook og twitter, last.fm - sjølsagt nummer 1, flere google-greier, zoho som jeg likte så godt, flickr, picknik ++ mange flere!

Er ikke lett å bedømme om det er riktige som har vunnet. Mer interessant er det å se nærmere på de man ikke har vært borti. Klikka meg med en gang til "Food" og videre på "I'm Cooked"; en morsom side hvor man kan filme sin egen kokking og legge ut, legge til venner, diskutere, bli med i grupper m.m. - som en youTube for kokking. Samme med iFoods - likte den veldig godt. Mulig det er fordi lunsjtid nærmer seg at jeg klikker innom matsider.. *romle, romle*.

Awards-sida ser grundig og bra ut - her er masse å se videre på!

Avslutter med godt tips til alle ingefærelskere: Hvordan rense ingefæren - nyttig! nyttig! :-)

2 kommentarer:

  1. Veldig nyttig informasjon om ingefær....skal prøve å huske det :-)

    SvarSlett
  2. Gidt tips, det skal jeg memorere :)

    SvarSlett