onsdag 19. november 2008

Virtuelle verdener

Jeg oppretta konto på Second Life for en stund sida, det viste seg å ikke være like enkelt som jeg trodde.. fikk beskjed om at pc'en var for dårlig (skjermkortet), så da jeg endelig fikk innstallert programvare og logga på, hakka jeg meg fremover. Dette har jeg blogga om tidligere.

Fant tilslutt Norgesbiblioteket og nå venter jeg bare på at det skal skje noe der, så jeg kan finne ut hvordan dette virker. Har tusla litt rundt alene og det er ikke veldig spennende i lengden. Det skal - tror jeg - være et eller annet idemøte (hva nå enn det er) imorgen kl 13. Kanskje jeg husker å logge meg på og faktisk treffer noen andre der.

Den som lever får se...

Ps. Viss flere får huka seg inn på Second Life er navnet mitt Preppi Putzo :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar