onsdag 5. november 2008

Origo

Nå har jeg opprettet brukerprofil på Origo, sendt invitasjon til opptil flere to-nullere i finnmark og laget sone. Sonen heter "Finnmarkbibliotekarenes 23ting" Jeg har skrevet innlegg i sonen, og meldt meg inn i Mitt Finnmark-sonen, som ser ut til å være Finnmarken som står bak.

Her er min profil:
http://origo.no/anisteigre

Er litt usikker på hvordan dette kan brukes, og om jeg i fremtiden ønsker å bruke det. Som vennested har jeg facebook, og dersom jeg trenger et forum for å diskutere saker og ting, finnes det altids en gruppe for det. Wiki er kjekt når noe skal planlegget som flere skal være med på, eller om man skal opparbeide et ressurssted for noe... Origo flyter litt over i begge disse tingene, kan det virke som. Jeg har ikke vært så mye inne på Origo ennå, så jeg må nok bruke litt mer tid der inne før jeg kan si helt sikkert om hva jeg syns. Forløpig er det nok et brukernavn og passord som må huskes.. men jeg skal prøve mer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar