tirsdag 18. november 2008

Webapplikasjoner

Jeg har brukt google-docs for å lage oversikt over alle deltakerne til 23 ting om to null, samt fremdriftsplan. Syns den var greit å bruke denne; enkel å begynne å skrive og å publisere til internett. Når jeg går inn og gjør endringer, publiseres oppdatert versjon samtidig. Veldig kjekt.
http://docs.google.com/Doc?id=dcbq556w_2c63hg2cv

Så har jeg gått inn på Zoho og laget en presentasjon - ikke seriøs i innholdet, men moro å leke seg litt. Tror Zoho er noe jeg kan bruke i fremtiden; enkelt å opprette presentasjon og samtidig ligger det ute på nettet, så alle kan se det i etterkant. Slipper å kopiere opp tusen eksemplarer. Når man publiserer kommer det opp kode som kan klippes og limes direkte i et blogginnlegg i etterkant. Smarte greier :-)

Ser jo også at Zoho kan brukes til veldig mange andre ting, men det må jeg sette meg inn i en annen gang. Nå skal jeg rase videre til neste ting..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar