onsdag 19. november 2008

Second life... igjen

Mitt Second Life-liv har hittils vært dørgende kjedelig, - men jeg gir meg ikke helt allikevel.... det må da finnes folk?

Jeg teleportet til InfoIsland og der var det heller ikke så mange. Sa "hi" til en som stod bom stille utenfor en stand, og så gikk jeg videre. Så fant jeg ut at jeg skulle teleporte til et sted hvor jeg har litt mer interesser, søkte på "yoga" og kom til et yoga-sted - ingen her heller. Teleportet til et annet yoga-aktig-sted, satt meg ned på en pute for å meditere, men det foretrekker jeg å gjøre i mitt første liv - i grunn... ikke mye artig å se på en figur (min avatar) sitte i lotus med hendene på knærne og ikke gjøre noenting. Fant ut at jeg trenger mer action og søkte på beach, - der var det folk, men fortsatt ganske kjedelig. Kanskje jeg ikke liker folk? Har vært inne på tanken tidligere, må jeg innrømme.. Søkte på kafe, og gikk inn på en, snakket litt med en fyr som mente han ville ha en kaffe, snakket litt til og gikk videre. Følte det hele ganske kunstig. Teleportet videre til et sted hvor noen satt og snakket, følte meg litt som en inntrenger, men det var ganske artig; de snakket om bibliotek og skole og noen som hadde fått sparken, - fikk ikke med meg alt. Avsluttet dagens second-life-session med å gå til nok et yogasted; her fantes yogamatter som man kunne stå på og få instruert stillinger. Endelig noe jeg likte :-) Ingen andre der heller, enda jeg godt kunne tenke meg å møte noen akkurat på dette stedet.

Er forresten sabla god i second-life-yoga :-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar