onsdag 1. april 2009

Twitter i fjesen og bloggen, photobucket i fjesen.. fjesen i...

Jeg innrømmer det like gjerne med en gang: nå går det bittelittegranne rundt for meg. Jeg liker det!

For noen dager siden ordnet jeg så twitringa mi skulle komme direkte inn i fjesen, - så er det bare en plass å endre status. Kjekt nok. Så kom muligheten at jeg kunne la twitringa komme rett inn i bloggen. Kjekt å ha det også. Deretter så jeg at det var mulig å få photobucket-publiseringene mine (som er her på bloggen nede i høyre margen også) inn i fjesen også. Vil ha! Men - istedefor at slideshowet mitt kom direkte inn, kom linken til det. Likte ikke det så godt. Skal det integreres, så skal det gjøres skikkelig! Ikke bare linkes videre til hovedkilden; jeg vil ha kilden inn i fjesen (som twitter). Mye leking med andre ord, med nye 2.0-greier. Nå vil jeg ha en tjeneste - har hatt lyst på lenge - som samler alle mine kontoer i en side; fjesen, twitter, photobucket, flickr.. så jeg slipper å starte dagen med å logge meg inn i alle de forskjellige.
Og - hva skal jeg egentlig med min statiske hjemmeside igjen? Det var noe med å selge smykker....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar