onsdag 22. oktober 2008

Lekkert!

Delicious er nå testet ut såvidt. Jeg er ikke spesielt glad i bokmerker. Tenkte derfor at sosiale bokmerker ikke var helt min greie... så feil kan man ta! Delicioius er... ja, delicious. Her kommer en innrømmelse: Har skrekkelig mange bokmerker som jeg aldri bruker, altså: jeg har både veldig mange bokmerker og jeg bruker de aldri. De er rotete, usystematiske, hummer&kanari... jeg har en jobb å gjøre. Pleier å søke opp sider på nytt eller bare skrive inn url, og bruker ofte andre lenkesamlinger når jeg skal finne igjen en side. Nå har jeg begynt å gå igjennom bokmerkene mine og jeg har - til min store overraskelse - lagret mange nyttige og snacksy sider. Ser man det.

Skal gjøre et hederlig forsøk på å rydde opp i de og systematisere. Konto i delicious er ihvertfall opprettet og jeg har en intensjon om å bruke den. Kanskje jeg til og med kan lage favoritter og tagge bokmerkene. Vi får se. Først: kaffe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar