fredag 6. februar 2009

Ting du ikke trenger å vite...

Lillian har gitt meg utfordringen "Seven things you don't need to know about me", og etter litt grubling tar jeg den. Så får vi se om jeg får det til.. :


1. Den ene foten er 2 cm lenger enn den andre
1. Jeg liker å gå med tynn ull innerst på kroppen, og bruker ullsinglet nesten hele året - en sånn som mormor også pleide å bruke, av merket iris. Har antagelig en form for ullfetisj.
3. Jeg er ikke spesielt flink på trivia, men elsker quizer og kunnskapspill og taper alltid
4. Jeg har vært blåruss og er av den oppfatning at det mest nyttige jeg lærte på handelsgym, var å skrive touch
5. Jeg har stort sett gulost eller brunost på brødskivene mine, av latskap
6. Som de fleste andre nordmenn har jeg gifteringen på høyre ringfinger
7. Jeg pakket min første fugl i et lysegult florlett sjal da den døde, fordi jeg trodde den var glad i det. Deretter bar det i en skoeske og til begravelse i hagen.

Jeg håper jeg har klart å skrive ned helt unyttige ting, og beklager dersom noe av dette faller interessant for enkelte.

Jeg tagger videre: Vibeke og Rigmor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar