onsdag 6. august 2008

Ny blogg, nye muligheter

Denne bloggen er starta i forbindelse med gjennomføringa av 23 ting om 2.0.
Er allerede med i en annen blogg, men det er med ujevne mellomrom (og ofte ganske lange mellomrom) den oppdateres. Denne skal handle om hvordan jeg utforsker de 23 etikettene; hvordan jeg jobber, samt tanker rundt dette.

Før jeg opprettet "Anitas 23 ting" har jeg klikka meg litt rundt på bloggen http://23tingom2null.blogspot.com/ - og da går tida fort. Jeg har oppretta flicr-konto, som jeg sporadisk har klikka rundt i. Radioprofil (kan man kalle det det?) er opprettet på http://www.last.fm/. Har brukt denne sida en stund, men hadde ikke oppretta profil tidligere. Nå er det gjort. Og så oppretta jeg en konto hos noen som tilbød gratis wiki, men den har jeg forsøkt å slette igjen. Og så har jeg opprettet og sletta en blog i wordpress som jeg lekte meg litt med.. Hvor mange kontoer med brukernavn og passord skal man ha rundt omkring?? Det er en tanke som melder seg når jeg leser igjennom etikettene.

Uansett - nå skal jeg gå grundigere til verks. Fra 1 - 23. Hadde jeg tenkt. Et poeng er å leke seg igjennom dette programmet. Det er jeg ganske god til. Så nå har jeg lovet meg selv å være mer grundig. Så først - bloggen, altså. Ene og alene dedikert til dette formålet.

Nå skal jeg lage tag og endre farger og design i bloggen. Det er jo moro! :-)

1 kommentar:

  1. Fant bloggen din ved googlesøk i kveld :)
    Jeg laga en primitiv testblogg for en stund siden: jadvadda

    SvarSlett